Belangrijk om te vermelden
We werken met organisch materiaal. De kans is klein, maar het kan wel: onzichtbare defecten in de productie. Als dit het geval is, of als er fouten in het glazuur- of bakproces optreden, bieden wij kosteloze reparatie (op eigen risico) of volledige terugbetaling. De voorwaarde is wel dat er een kassabon is en dat je met het betreffende keramiekstuk de winkel bezoekt, zodat wij het defect goed kunnen beoordelen.
Heb je een klacht?
Wij staan open voor jouw eventuele opmerkingen/klachten en nemen dit serieus.
We bieden 2 jaar garantie op onze verkochte producten (exclusief garantie op breuk). Klachten over gebreken zien we graag binnen een redelijke termijn na ontvangst van je keramiekstuk. In principe is dit een maand, tenzij anders overeengekomen. In onze beoordeling nemen we onjuist/ongebruikelijk gebruik mee. Wij komen altijd zo snel mogelijk met een passende oplossing.
We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden
Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.